اميرعلي عزيز مااميرعلي عزيز ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

نبض زندگي

مهمان گل خانه ما

1393/11/21 18:11
نویسنده : ماماني
166 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها دارم به این فکر میکنم که تو پسرگلم مهمانی در خانه ام هستی و روزی از کنارم میری.

روزها با سرعت عجیبی میگذرد و تو به زودی از من جدا میشی .

به خودم میگم : کدوم مهمتره ؟ نظم خونه یا اینکه تو به خوبی از من یاد کنی ؟

کدوم مهمتره ؟خونه یا اخلاق و روحیه و حسن تربیت تو ؟

چون میدونم تو مهمان خانه منی پس اولویتم رو تغییر میدم و بعد از این مهمترین چیز نزد من آرامش خاطر من و توست.

شروع کردم به پیاده کردن نقشه ام و طبعآ مجموعه کمی از قوانین مهم رو انتخاب میکنم و خودم رو ملزم به اجرای اونها میدونم و مابقی چیزها رو بدون هیچ قید و شرطی رها میکنم.

از عصبی شدن وداد و فریاد زدن کم میکنم تا به آرامش برسم .از وسواس هام میگذرم و به خانه ای راضی میشم که مقداری بهم ریخته و نامنطم است و کمی شلختگی هم توش به چشم میخوره.

اما................

فرزندی رو تحویل میگیرم که آرامش داره و از من و خشم هایم ناله نمیکنه و رابطه ای قوی و زیبا بین ما حاکم باشه.

چون میدونم ..............

تو مهمان زودگذر خانه منی.

کودک عزیزم امیدوارم مهمانی خونه من زیباترین مهمانی زندگیت باشه.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نبض زندگي می باشد