اميرعلي عزيز مااميرعلي عزيز ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

نبض زندگي

بهترین هدیه خدا

1393/9/18 16:21
نویسنده : ماماني
188 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 15ماه از روزی که تو به زندگی من و بابامحمد پاگذاشتی میگذره 15 ماه با همه سختیها و خوشیهاش گذشت

و همین جور روزها میان و میرن و تو جلوی چشمهای من بزرگ و بزرگتر میشی و دغدغه و نگرانیهای من بیشتر که آینده چی میخواد بشه ؟

یک دنیا فکر تو سرمه که من میتونم مامان خوبی باشم؟میتونم تو رو خوب تربیت کنم؟ و ....................................

امیرعلی من همه تلاشمو برای خوب بزرگ کردن تو میکنم تو بعد از بابا محمد قشنگترین هدیه خدا به منی امیدوارم وقتی بزرگ شدی و مرد شدی فقط و فقط قدر شناس باشی و با خوب بودنت باعث افتخار من و بابا محمد بشی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نبض زندگي می باشد