اميرعلي عزيز مااميرعلي عزيز ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

نبض زندگي

روزای بد

1394/3/16 15:21
نویسنده : ماماني
222 بازدید
اشتراک گذاری

مامان مونا به خاطر اینکه دیگه شما خیلی به شیر خوردن وابسته شده بودی تصمیم گرفت که شما رو ترک بده چون اگه صبر میکردم تا دوسالگیت تموم بشه وابستگیت بیشتر میشد و گرفتنت از شیر سختر .بعد از کلی تحقیق و مطالعه تصمیم بر این شد مثل قدیمترها که به نظرم منطقی تر میومد این کار رو انجام بدم . روز اول خیلی بهانه نگرفتی انگار تو شوک بودی ولی هر روزکه میگذشت بجای اینکه بهتر بشی بدتر شدی دیگه همون 4 ساعتی رو که شبا میخوابیدی بهانه میگرفتی و گریه میکردی دیگه رسما خواب بی خواب .به مامان مونا خیلی سخت گذشت چون هم بهانه گیریات خستم کرده بود و هم اعصابم به خاطراینکه میومدی و به زبون بی زبونی بهم التماس میکردی خورد شده بود .خلاصه با کلی کش مکش این کار با موفقییت انجام شد.پسرم به خاطر این روزا و شبا که اذیت شدی ازت معذرت میخوام ولی عشقم دنیا همینه یه وقتایی مجبورت میکنه تا از چیزایی که دوستشون داری و بهشون وابسته هستی دست بکشی .

میخوام یه چیزی بهت بگم فکر نکن منت سرت هست من وظیفم بوده که از شیر خودم تو رو تغذیه کنم ولی جدیدا مد شده که کمتر مامانی جاضرمیشه به بچش شیرخودش رو بده البته برای من شیر دادن به تو یه افتخار بوده ویه لذت بزرگ و از مامان فرخ که تو این کار بزرگترین مشوقم بود تشکر میکنم .

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نبض زندگي می باشد