اميرعلي عزيز مااميرعلي عزيز ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

نبض زندگي

دلبر جانم

1399/3/19 22:30
نویسنده : ماماني
151 بازدید
اشتراک گذاری

اعلام كردن كه از شنبه مهدكودكها باز ميشه و بچه ها ميتونن به مهد برن، شما هم دوره پيش دبستاني رو توي مهد ميگذروندي كه به خاطر كرونا از اسفند تعطيل هستي، البته با وجود باز شدن مهد و تأكيد مهد كه پروتكل بهداشتي رو رعايت ميكنن من و بابا تصميم گرفتيم كه مهد نبريمت، نيازي به رفتن هم نيست مامان مونا خودش تمام كتاب پيش دبستاني رو باهات تمرين كرده و تموم شده هفته اي دو روزم كه زير نظر مامان مونا كلاسات رو ميري ، 

امروز از مهد به موبايل مامان زنگ زدن كه آمار بگيرن شما از شنبه ميري يا نه ؟

چون با گوشي مامان داشتي بازي ميكردي وقتي الهام جون زنگ زد شما جواب دادي.

الهام جون كلي باهات حال و احوال كرد و بهت گفت دلم برات تنگ شده كه شما هم در جوابش گفتي ولي من فقط دلم براي مامان و بابام تنگ ميشه😂😂😂 بعد ازت پرسيد اميرعلي مهد از شنبه باز ميشه شما هم تشريف بياريد، واي الهي فداي جواب دادنت بشم. به الهام جون گفتي ببخشيد كرونا اومده نبايد بچه ها بدون مامانشون جايي برن چون همه جا آلودس . بعدم گفتي الهام جون من بزرگ شدم ديگه مهد نميام ميخوام برم مدرسه. الهام جون غش كرده بود از خنده و كلي به خاطر شيرين زبونيت قربون صدقت رفت. بعدم گفتي من حرفم با شما تموم شد گوشي رو حالا ميدم به مامانم 

الهي من فداي تو بشم، 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نبض زندگي می باشد