اميرعلي عزيز مااميرعلي عزيز ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

نبض زندگي

نذر كردم

1399/6/2 12:20
نویسنده : ماماني
103 بازدید
اشتراک گذاری

امروز كه مدرسه رفتيم جلوي در مدرسه هيئت زده بودن البته اين هيئت هر سال محرم برپا هست و ما هم شبهاي محرم ميرفتيم دسته عزاداري ميديدم و شما هم پشت دسته عزارداري طبل ميزدي كه خب امسال با شرايط كرونا قراره دسته عزاداري بيرون نيان كه اگرم بيان ما ديگه نميريم،

تا چشمت به هيّئت افتاد گفتي مامان شب بيايم اينجا و برات شرايط امسال رو توضيح دادم كه گفتي آخه مامان من نذر كردم ، اول نفهميدم چي ميگي ازت پرسيدم چي گفتي؟ گفتي نذر كردم ازت پرسيدم نذر چي هست؟ گفتي يعني وقتي بابا كرونا داشت من گفتم خدا نذر ميكنم بابام خوب بشه تو هيّئت چايي بدم ، هاج و واج مونده بودم چي ميگي، براي مامان فرخ كه تعريف كردم گفت واي خداي من اين بچه تو اون ٢٥ روز كه پيش ما بوده تمام حواسش به حرفاي ما بوده ميگفت اون روزا بابا گفت نذر محمد كردم كه امسال چايي هر شب هيّئت رو بدم ، 

اميرعلي واقعا اين كروناي بابا محمد بدجوري روي تو اثر گذاشته با وجود اينكه ٧ ماه از بيكاري بابا ميگذره باز هر چند روز يه بار دربارش حرف ميزني و اگه بعدازظهر بابا يه خورده دير بياد سريع ميگي مامان نكنه بابا كرونا گرفته دوباره خونه نياد،

الهي هميشه هر سه تامون سلامت در كنار هم باشيم ، 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نبض زندگي می باشد