اميرعلي عزيز مااميرعلي عزيز ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

نبض زندگي

سوپرايز

1398/10/16 23:53
نویسنده : ماماني
125 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رو به خاطر مراسم تشييع جنازه سردار سليماني تعطيل كردن، بهت شب موقع خوابيدن نگفتم كه تعطيلي وقتي هم مثل هرشب گفتي فردا پيش دبستاني نرم ميخوام پيش مامان باشم طبق معمول گفتم نه بايد بري ، 

صبح كه از خواب بيدار شدي چون ساعتت زنگ نخورده بود گفتي واي مامان خواب مونديم بازم بهت هيچي نگفتم اومدي تو سالن تا بابا محمد رو ديدي گل از گلت شكفت و ذوق كردي و گفتي آخ جون پس امروز تعطيله، بعدم بابا بهت پيشنهاد بريد با هم كله پاچه بخوريد دو تايي با هم رفتيد و مامانم به خاطر اينكه تو رژيمش گوشت قرمز نيست باهاتون نيومد،

بعد از خوردن كله پاچه با بابا رفته بودي كارواش و بعدشم چون هوا خوب بود رفته بودين پارك ديگه ظهر براي ناهار اومدين خونه، بعد از ناهارم در كمال تعجب گفتي خوابم مياد و رفتي تو اطاقت خوابيدي.

مامان امروز عصرونه خونه خاله منصوره دعوت شد تو تايمي كه خواب بودي حاضر شدم و رفتم،

شما هم كه از خواب بيدار شده بودي يه خورده كارتون ديده بودي و بعدم با بابا محمد رفته بودي خاله بازي و سينما و شام هم زده بودين به بدن،

يه روز خيلي خوبي رو گذروندي ، انقدر بهت خوش گذشته بودي كه وقتي اومدي خونه به مامان گفتي خدا رو شكر امروز خيلي خوب بود،

فداي تو بشم انشالله همه روزاي زندگيت برات خوب و خوش باشه،

اما موقع خوابيدن ديگه داستان داشتي چون كلا روزايي كه زياد تقلا ميكني ،راحت خوابت نميبره ، امروز كه خوب هم فعاليت زياد كرده بودي و هم دو ساعتم بعداز ظهر خوابيده بودي

پسرم ، تو يه پدر عالي داري ، من يه همسر بي نظير دارم ، همين براي من و تو بس. 

الهي از چشم بد دور باشيم و در كنار هم با خوبي و خوشي زندگي كنيم،

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نبض زندگي می باشد