اميرعلي عزيز مااميرعلي عزيز ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

نبض زندگي

تعطیلات آخر هفته

1394/9/21 15:28
نویسنده : ماماني
133 بازدید
اشتراک گذاری

برای تعطیلات اخر هفته سه نفری رفتیم شمال شهر نور هتل مروارید خزر . چهارشنبه صبح از تهران ساعت 11 حرکت کردیم و حدودا ساعت 2 رسیدیم .جاده خلوت و عالی بود بعد از تحویل اطاق که یک چشم انداز قشنگ از دریا و محوطه زیبای هتل داشت رفتیم رستوران هتل غذا خوردیم و پسرم حسابی نهارشو خوردو دل مامان مونا و بابا محمد خنک شد اومدیم تو اطاق استراحت کردیم و وقتی از خواب بیدار شدیم بارون شدیدی میومد که واقعا قشنگ بود تو اطاق عصرونه خوردیم و بعد با ماشین یه گشتی تو شهر زدیم برای شام هم دوباره برگشتیم تو هتل بعد از شام بارون قطع شده بود و تو محوطه هتل توی هوای پاک و تمیز قدم زدیم .

پنج شنبه صبح بعد از خوردن صبحانه رفتیم کنار ساحل که اول امیرعلی با دیدن دریا هیجان زده شد و میخواست بره تو اب با کلی کشمکشو سرو کله زدن با پسرمون از رفتن تو آب منصرفش کردیم و مشغول دویدن کنار ساحل شد و کلی با بابا محمد بازی کرد و رو کول بابامحمد رفته بود و خوشحال و خندان بود .بعد رفتیم جنگل که تو این فصل تقریبا جنکل زرده و هوا هم عالی بود برای ناهار رفتیم رستوران کاسپین که بابا محمد برخلاف مامان مونا عاشق این رستورانه بعدم رفتیم هتل و چون هوا خوب بود دوباره تو محوطه هتل کلی راه رفتیم پسر گل و مهربون ما هم با همه به زبان مخصوص به خودش سلام میکرد و با هاشون حرف میزد و بچه ها رو هم که میدید کلی ذوق میکرد.

بعداز ظهر پنج شنبه میخواستیم دوباره بریم تو شهر که امیرعلی تا رفتیم تو محوطه هتل دوید سمت رستوران که بسته بود بعد رفت تو کافی شاپ هتل و ما هم براش یه کیک سفارش دادیم که نشست و با ولع خورد پسر ما عاشقه رستورانه و تنها جایی که آروم و ساکت میشینه تو رستورانه .

جمعه هم بعد از خوردن صبحانه و بازی با پسرمون ساعت 12 اطاق رو تحویل دادیم به سمت تهران حرکت کردیم و چون به ترافیک پیست آبعلی برخوردیم ساعت 5 خونه رسیدیم .

بابا محمد به خاطر همه چیز ازت ممنونیم و یه عالمه دوستت داریم .

بوسبوسبوسبوسمحبتمحبتمحبتتقدیم به بهترین بابا و همسر دنیاعاشقتیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نبض زندگي می باشد